האתר חזר לפעילות! ניתן להזמין אונליין עם משלוח עד הבית.

0
x

עגלת קניות

נקה עגלה
סך הכל: 0 * המחיר לא כולל משלוח

בלוגדוג

בית בלוגדוג אלו המוצרים החשובים ביותר לכלב שלך

אלו המוצרים החשובים ביותר לכלב שלך

נכון, ישנם מגוון מוצרים חדשים ומגוונים בשוק, אך חשוב מאוד להבין מהם המוצרים שהכלב שלכם באמת צריך כחלק משגרת היום יום שלו. חשוב לגעת באלו שחשובים ובאלו שקצת פחות נראים לנו הכרחיים החל מ: מזון, צעצועים, חטיפים, מיטות ועוד דברים נחוצים. פירטנו לכם במאמר זה על כל מה שחשוב לדעת עבור מוצרים לכלב שלכם.

dog-3066476_1920

ראשית ואיך לא - מזון לכלב

מזון לכלבים

המזון של כלבכם ככל הנראה אחד מהמוצרים החשובים אם לא הכי חשוב לכלבכם - ייעוץ, הכוונה והתאמת מזון הכלבים המדויק, תוכלו לבצע אצלנו בחנות החיות באופקים. מלבד שק האוכל של הכלב ערכנו עבורכם רשימת מוצרי חובה שאנו ממליצים לעשות בהם שימוש בשגרת היום היום של הכלב, עליהם נעבור עכשיו.


שמפו לכלב

 שמפו לכלבים

רחצה עם שמפו לכלבים אשר מותאם במיוחד עבורם, היא חשובה ומשמעותית לשמירה על בריאות עורו של הכלב ועל פרווה בריאה ומבריקה. רמת החומציות במוצר שומרת על שכבת השומן המגנה על עורו של כלבכם ודואגת שלא יווצר נזק שיכול להביא את הכלב לידי נשירה מאסיבית, גירודין וגירויים בעור. לכן, חשוב מאוד להקפיד לרכוש שמפו מתאים.


קערת מים ואוכל לכלבים

קערת מים לכלבים

ישנה חשיבות בריאותית גדולה באכילת ושתייה מתוך קערות לכלב נקיות וראויות. חשוב לשים לב, שרוכשים צלחות שאינן לא מחלידות, ושלא נוצר בהן עובש או מצטברים בהן שאריות מזון שעלולות לגרום לפגיעה בבריאותו של כלבכם. הקערות צריכות להיות מותאמות לגודלו של הכלב ואנו תמיד ממליצים על קערת מים גדולה ורחבה.


צעצוע לעיסה לכלבים

 צעצוע לעיסה לכלב

המלצתנו היא להצטייד בצעצוע לעיסה לכלב בו יכול לשחק בצורה עצמאית, כך שיוכל להעסיק את עצמו כאשר אתם אינכם בבית או כאשר תרצו שישאר במקומו. המשחק העצמאי פורק אנרגיה, מבצע פעולה דנטלית על שיניו של הכלב ועוזר לו להפיג את השעמום בשעות היום הארוכות.


צעצוע למשחק משותף

 כדור משחק לכלב

על מנת לחזק את התקשורת בין הבעלים לכלב מומלץ להחזיק בצעצוע בו הכלב מגלה עניין כשהדגש במשחק הוא על תקשורת ופריקת אנרגיה משותפת. צעצועים כאלו יכולים להיות לדוגמה: צלחת מעופפת, כדור לכלב, חבל או כל צעצוע אחר המעודד עבודה משותפת.


מיטה לכלבים

 

חשוב לדאוג לכלב למקום משלו, מיטת פלסטיק או מיטת בד היא הבחירה האולטימטיבית, וטיפ מאיתנו - למקם את מיטת הכלב שלכם בתוך גדר האילוף או כלוב האילוף שלו. המיטה תספק לכלב ביטחון, תגדיר לו מקום משלו ותעזור לכם לעבוד על הפקודה ״למקום״, שתשרת אותכם נאמנה כשתזדקקו לכך.


רצועה וקולר

 רצועה לכלב

חשוב לדאוג ללוח זמנים קבוע ככל הניתן לכלב. ישנה חשיבות גדולה לשגרה של טיולים. רצועת הכלב והקולר צריכים להיות מותאמים לגודלו של הכלב ולצורך של הבעלים. רצועות ארוכות או קצרות יותר ביחס לאזור המחייה ולמשמעת של הכלב, מומלץ בנוסף להתייעץ איתנו בחנות חיות באופקים.


חטיפים ועצמות לכלבים

 חטיפים לכלבים

מומלץ להחזיק אוסף של חטיפים קטנים המיועדים לחיזוק התנהגויות רצויות של הכלב. בנוסף, עצמות לכלב הן פתרון תעסוקתי מצויין כשאתם צריכים את הכלב שלכם רגוע ובמקומו. את חטיפי הכלב והעצמות יש להתאים לגודלו של הכלב גם.
חשוב לזכור, זוהי רשימה כללית ולכל כלב צרכים ייחודיים משלו. צוות חנות החיות ישמח לייעץ לכם על מוצרים המתאימים בדיוק לכלבכם.


פה בשבילכם לכל שאלה, צוות דוג פלאנט.

ליצירת קשר לחצו